top of page

At 22

22歲,感恩今年可以出走多次,五日四夜的台中 六日五夜的首爾,一個月的倫敦。感恩年輕的我可以踏足唔同的地土,感受細味人生,尋找認識自己。感恩主容許我在踏入社會前完成了一個夢想,滿足崇洋的我一直往外地居住的夢想。雖然只是逗留一個月,但還是足夠,是滿滿足足的。

年頭深受到電影Mitty所影響,引發起心裡很多的共鳴...

E-harmony職員問Walter的Profile:

"You have left BEEN THERE DONE THAT blank!"

"Yeah...I kind of skipped it."

"Man, don't skip stuff!"

生活中不停的發白日夢,夢想成為一個愛人的人,夢想成為一個英雄,夢想可以對抗上司。最後為了要完成一項任務,為責任為也自己決定出走去。原來有些事現在唔做,一生都好難再有機會。別再錯過好的事情和時機。

今次去一個星期讀書,三個星期去玩。每一日都好簡單,好開心,真係好耐無試過咁輕鬆嘅感覺。放下責任,身份,服侍,做一個平凡的人。換個角度去看世界,看自己,放鬆心情,放過自己,感受自己,認識自己。放下對人對主對自己的主觀,容許自己咩都唔識,保持對所有事的好奇心。便會發現每一樣野都係主的愛。

每一個遇上的人,遇上的團友,班上認識的同學老師,碰上的夫婦,認識的祈禱人,幫我地影相的途人伯伯,餐廳裡講廣東話的香港藉印度父子...雖然只係一面之緣,已令旅程加添了趣味,旅行不止去完成一個又一個景點,而是去拉近人與人間的關係,互相學習和刺激,再去豐富自己。每一樣野都係主的愛。每次星期天的聚會崇拜都很期待,除了可以見識到人地教會好有活力的氣氛外,亦可以帶家姐一齊敬拜聽道。四次的崇拜,都好感受到上帝的愛,無諗過我可以喺英國敬拜,仲要同家姐一齊,夢想成真呢種不可思義的感覺已經令我好感動。上帝亦透過敬拜鼓勵我,提醒我在祂眼中我是美麗的,是有一個計劃的。生活左一段時間已經當左自己係一個local,underground已經成為我地的好朋友,而確實第一次去旅行有一種好似屋企的歸屬感覺。今次的旅程中亦實現了很多很多的夢想。

決定去今次旅行前有好多的顧慮,成日有一個好牢固的思想,認為我有服侍唔應該去咁耐,唔應該點點點...發現呢個唔係神心意的思想成日框住左我,亦係比自己的一個籍口同壓力。或許這個心態從小就有,細個成日好羨慕人,可以點可以點,成日諗如果我可以就好,或者諗唉唔洗有責任在身我都得啦等等。基於很多原因,打消了很多念頭和持續陪養興趣的機會,其實這些原因也許只是因為決心不足,害怕失敗和別人的眼光而找來的藉口。每個人的舒適區都可以唔一樣,但同樣需要勇氣去擴闊,跳出。然而,有勇氣都唔夠,還要敢去做去試去,敢繼續行。慶幸我今次敢去選擇,承擔一個我很想去完成的一件事。結果,今次旅行最開心的就係可以做番自己,認識同接納自己。花光身上的金錢,換來令人回味的回憶,完成一個令自己自豪的夢想。

由Prague回程時諗起中五時有個阿sir同我講"You are little but powerful"...我唔明白但就一直記到而家。Powerful同我好唔襯,但慢慢我發現其實powerful唔一定要係做大事好強大好強勢,而係要發掘自己的潛能潛力,眼光唔好咁短淺狹窄, 唔好睇死自己,限制自己,最起碼可以be the impact in your life,成為自己生命的影響力。This is what powerful means to me. 雖然好微小,但你永遠都唔會知道上帝可以用同發展你到一個咩地步。

面對人生新的改變,變化,進入一個新的階段,世界彷彿突然大了很多。有很多機會,不同的道路,同時自主性亦大大提高了。揾工的過程發現原來都係會幾有壓力,面對社會的價值觀,要求,氣氛,快要令人窒息。番黎面對服侍,屋企裡的轉變,進入社會,成日諗,如果我無信耶穌我而家會點?如過沒有上帝作我的主會點?亦會諗,上帝放我在這位置有什麼用意?我整個人,興趣,熱情可以怎被使用去榮耀你?諗下諗下其實有好多野可以做,但點都好,都要按步就班。前幾天,參加母校的五十周年晚宴,知道當初很多番教會的同學很多都沒再番,老實說這是很難過的事,但我也相信上帝有祂的心意:)但同時,好感恩還算可以捉得住與神這關係。前路無論怎麼走,仍然想堅持創作,堅持回應主,堅持夢想。

Walter最後遇上一直係電話傾計的e-harmony職員:

"How's your daydreaming lately?

"Less lately.."

"Less is good."

實踐上帝托付的感動,夢想。令生命更有意義。

Be an impact in life.

加油!

IMG_0108_edited.JPG

Featured Posts
Recent Posts
bottom of page